Bakfull

Jag är så jättetrött och lite frusen också. Bakis och gråtfärdig kände jag mig tvungen att lämna Hornsan och planlöst vandra bortåt. Och så fastnade jag på ett internetkafé på vägen hem, slank in och den dubbla espresson tog slut i ett nafs.

Såg jättefin lägenhet med Slebbs plus make och hoppas hoppas att den blir deras. För då skulle vi bo femtio meter från varandra och jag skulle ännu mer sällan behöva lämna mina kvarter.

Nyss pissnöade det men ute just nu, solsken från klarblå himmel. Igår på telefonsvararen var jag bjuden på 1-årskalas. Ja tack!

You are a free spirit sa Tereses amerikanska besökare igår när jag pratade på med vin innanför västen. Och det är ju trevligt att höra, även om jag inte alltid känner mig så fri. Snarare fångad i en galnings kropp.

Men jag ska inte flytta mer nu förklarade jag för honom. Och vi var ense om att jag bodde väldigt mysigt.

Kommentera

