Orlando


Slebbs sa härom dagen att jag var jättevälkommen på den nyårsfest hon skulle på. Jag tackade artigt nej, vill fira hemma utan fest i år. Igår satt vi på bar tillsammans och då berättade hon att festen efter festen innehöll Orlando Bloom.
Hur menade hon då undrade jag.
Hon menade att han kommer att vara där. På en hemmafest på Söder i Stockholm. Som jag var så hjärtligt välkommen att följa med på. Killen som hade festen var tydligen gammal vän med Orlando.
Otroligt. Ännu mer otroligt att jag vägrar.
Jag skulle säkert bara vara för blyg och nervös för att hälsa på honom. Eller så hade jag hällt i mig nyårsskumpan, trätt fram och sagt något mindre smart. Eller så kanske vi bara hade funnit varandra fullkomligt och jag hade slutat som kändisfru med egen frisör och gyminstruktör. Man vet aldrig.

Hade hon sagt Eddie Vedder hade jag tagit mig i kragen och gått dit.

Kommentera

