Dan före dan före dan


Är på gott humör men har fortfarande spår av tröttsjukan i kroppen. Julstädade hemma, slängde allt som var ruttet i kylen. Julhandlade, till mig själv och till andra. Får snart påbörja en knallgul ny dagbok. Åt lunch på kondiset på Varvsgatan, har skickat viktiga mail. Snart hem till landet och myset och ännu mer vila.

Drömde om söta killen från i somras-höstas. Han hade byggt ett flygplan som drevs av en helt miljövänlig hysterisk turbin som han landade med i Högalidsparken. Jag var impad men visste inte riktigt hur jag skulle uttrycka det. Därefter hamnade jag i Göteborg på en fest hos Roomies föräldrar. Där jag gick in i fel rum och hamnade hos något slags sexkonsult som lärde lustlösa par att använda sig av S&M. Väl ute därifrån skulle jag med ett tåg till Stockholm, satsade på sista minuten och just när jag klev av spårvagnen och inte alls visste var jag befann mig, så vaknade jag.

Ett svar to “Dan före dan före dan”

  1. Ha ha, jag skulle vilja bygga ett sådant. Om jag gör det lovar jag att höra av mig. God jul, kram

Kommentera

