Ljuuuuuuuuuuuva fredag

Skolan kom aldrig riktigt igång, jag slutade tidigt. Cyklade till Gryningen och köpte torkad mango.
Allt känns mer greppbart nu. Har hålslagit några papper, vilket alltid gör mig glad. Skrivit en dagordning, gått till återvinningsstationen med plast och metall.

Har bestämt mig för att inte älta mer, gå på känsla. Säga NEJ jag inte vill starta en klubb eller ordna en fest eller springa femton mil i motvind. Inte backa för tjat eller smicker.
Om två veckor får jag mitt första höstlov sedan gymnasiet.jey.

Sitter och msn-ar med S om hur mongo världen är. Medierna som bara skriver skit och karriärsstegar som blir omöjliga att bestiga om man inte säljer sin själ.
Jag erbjöd henne en plats i min by med egen potatis och vindkraftverk. Kan nog bli tvungen att fresta med lite lyx också, om jag känner henne rätt. Hon e fin. Vi är så olika och ändå lika. Skönt när sånt funkar.

Kommentera

