Bilden nedan

fick hela min blogg att se ut som att den lutar. Nästan illamåendevibbar.

4 svar to “Bilden nedan”

  1. Du kanske har en mobiltelefon med kamera? Om så, kan du videofilma någonting – skapa din egen ”TV-station” – lägga in videon i din blogg – två ögon en röst – för vem vill titta på stillbilder? Läsa text? Inte kunna höra? Låter det svårt att skapa en egen ”TV-station”? Här kan du lära dig hur man gör: http://medieskolan.avc.edu.stockholm.se/videobloggar/

  2. ÅÅÅHHH jag HATAR den här spammaren! Vem vill titta på en stillbild? Kanske den som publicerar dom! För det första.
    Alli. Jag har timeout-helg. Eller dag. jag jobbar i morgon. Måndag tänkte jag ta en sväng förbi studion. Vi ses kanske efter din skola?

  3. Har alltid fått besök av honom tidigare faktiskt. Försökte installera den där siffergrejen som du har men hajade inte hur. Hjälp!

  4. Under ”Comments” i inställningarna, letter identification tror jag det heter, bara kryssa för.
    Kram!

Kommentera

